środa, 6 lutego 2013

Uwaga!

Informuję że od teraz rozdziały będą pojawiały się w niedzielę co dwa tygodnie. Każdy kto chce być informowany, zapisuje się do obserwatorów oraz subskrypcji. Osoby które są w obserwatorach jeśli nie zapiszą się do subskrypcji nie będą informowane.

Teraz małe wyjaśnienie czemu co dwa tygodnie i czemu w niedzielę:
Ponieważ mam całe dwa tygodnie na doszlifowanie rozdziału, to po pierwsze, po drugie wyrobie się ze wszystkim, po trzecie zaczynam naukę w nowej szkole i ciężko będzie mi teraz się połapać tak więc jedynie weekendy zostają mi na pisanie. Co prawda każdą wolną chwilę od nauki będę wykorzystywała na pisanie. Jeżeli nie wyrobię się będziecie o tym informowani.

Dziękuję za komentarze i odwiedziny. Każdy z was jest dla mnie ważny tak samo. I miło mi jest jeżeli zostawiacie komentarze, tak więc dziękuję za każdy komentarz z osobna, oraz każdego ściskam porządnie.

Pozdrawiam i całuję, Marna ;*

6 komentarzy:

  1. No chyba Cię głowa boli, chociaż co tydzień, błagam ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację boli mnie, ale zmienię to jak tylko ogarnę naukę.

      Usuń
  2. Kochana!

    Możesz mnie usunąć z subskrypcji, ponieważ opcja Obserwatorzy jest bardzo pożyteczna i z wytęsknieniem będę oczekiwać nowości co dwa tygodnie ;)
    Co prawda krzywdzisz nas tą częstotliwością dodawania rozdziałów, ale wierzę, że notki będą jeszcze lepsze niż są do tej pory ^^
    Życzę powodzenia w nowej szkole!

    Pozdrawiam,
    Liley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Dobrze usunę Cię kochana Liley z subskrypcji.

      No wiem, wiem że was tym krzywdzę ale muszę wszystko nadrobić, jak mi się tylko uda to notki będą się pojawiać ca tydzień. Obiecuję!

      Muszę jedynie ogarną naukę! I notki będą się pojawiać częściej.

      Pozdrawiam i całuję ;*

      Usuń
  3. Krzywdzisz i to mocno, Sylwio...

    Ale oczywistym faktem jest, że szkoła jest najważniejsza! Amen.

    Ucz się pilnie, pisz notki na spokojnie, nieważne czy będą co tydzień, czy co dwa, tak 4 real. Najważniejsze, żeby były, a przy tym żeby były długie o na co najmniej takim poziomie jak teraz :)

    Tyle ode mnie na dzisiaj. Trzeba wreszcie jakieś śniadanie zjeść :D

    Pozdrawiam, jeszcze raz życzę powodzenia.

    P. a ka Dark Side of Myself

    OdpowiedzUsuń
  4. Na http://place-of-art.blogspot.com pojawiło się Twoje zamówienie.
    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy