niedziela, 17 marca 2013

Witajcie!

Rozdział się pisze, i ma się dobrze. Już niedługo go opublikuje. Dostałam kolejną nominację do Libster Award wow! Ludzie, nie wiedziałam że wam się moje opowiadanie aż tak podoba :).

Nominacja jest to moja druga, tłumaczyłam już na czym to polega, ale jak nie wiecie to napisze. LA to nagroda za dobrze wykonaną robotę, dostajemy ją od innego blogującego razem z jedenastoma pytaniami. Zabawa ma na celu rozpowszechnienie bloga i pozyskaniu więcej czytelników. Jak odpowiemy na swoje pytania, nominujemy swoje jedenaście blogów i zadajemy jedenaście pytań.

Wszystko jasne? Myślę że tak.

Nominacja od Ianthe :
1. Jak, twoim zdaniem postrzegają Cię inni?
2. Twoje najskrytsze marzenie?
3. Wygrywasz dużą nagrodę pieniężną. Co z nią robisz?
4. Gdybyś miała możliwość przenieść się ze swojego rzeczywistego świata do akcji książki lub filmu, który znasz to co by to było i którą postacią byś była?
5. Twoje największe osiągnięcie?
6. Jaka jest według Ciebie, największa porażka filmowa lub literacka ostatnich lat?
7. O czym lubisz czytać w blogowym świecie?
8. Na zrobienie jakiej rzeczy się nigdy nie zdecydujesz?
9. Jakie jest najlepsze opowiadanie jakie czytałaś?
10. Co najbardziej cenisz u innych?
11. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Odpowiedzi dla Ianthe:
1. Hm... na pewno jako roztrzepaną i zwariowaną dziewczynę, która momentalnie się uspokoić i być poważna. Wiedzą, że zawsze mogą znaleźć we mnie wsparcie.
2. Zostanie słoniem cyrkowym. Nie no żarcik, najskrytsze? Hm... nie wiem. Chyba takiego nie mam.
3. Połowę pieniędzy przeznaczam na leczenie swojej mamy i babci, a resztę daję wujkowi.
4. Przeniosłabym się do... Wielu z was oczekuje pewnie odpowiedzi do świata Harry'ego Pottera, otóż nie. Przeniosłabym się do świata Braiana Lumleya, do jego książki o Nekroskopie. Nie mam pojęcia kim bym była, może Karen?
5. Dostanie pierwszej nagrody, w ogólnopolskim konkursie plastycznym.
6. Ostatni część Harry'ego Pottera (part. II)
7. Lubię czytać o sadze Potter, oraz fantastykę.
8. Pływanie w Oceanie, w którym są rekiny.
9. Opowiadanie Mrocznej, o Severusie i Hermionie - SS&HG bez cukru.
10. Umiejętność trzymania języka za zębami.
11. Hm... szczerze? Nie mam zielonego pojęcia, Mroczna i jej autorstwo mnie do tego zainspirowały tak naprawdę.

Dziękuję za Twoją nominację!

Oraz też nietypowy 'wężyk' polegający na, zdradzeniu o sobie 7 szczegółów od Salvio Hexii (i?)

1. Jestem bardzo wrażliwa.
2. Uwielbiam czytać horrory.
3. Jestem wariatką i osobą zwariowaną.
4. Załamię się psychicznie, jeśli mi prababcia umrze.
5. Tęsknię za swoim pradziadkiem (nie żyje od 2010r.) przez co nie chcę chodzić do niego na cmentarz, z milionem ludzi. Bo wiem, że bym płakała jak małe dziecko.
6. Udaję że niczym się nie przejmuję, a tak naprawdę wszystko tłamszę w sobie.
7. Nie otwieram się przed ludźmi, u mnie zawsze jest 'spoko'.

Dziękuję bardzo! :)

Nominuję:

O boże, boże, Bożenko! Kogo ja nominuje? Hm....

-Laura Lovegood (LA i ten drugi)
-Natasya White (LA i ten drugi)
-Dina Finkle (LA i ten drugi)

Pytania:
1. Ile już blogujesz?
2. Jaką książkę, polecisz koleżance/koledze? 
3. Czemu postanowiłeś/aś założyć bloga? Co cię do tego zainspirowało?
4. Jak sobie radzisz z opiniami innych?
5. Skąd czerpiesz inspirację, do pisania?
7. Jak wpadłaś na pomysł, napisania bloga?
8. Jaka mądra wypowiedź, cytat czy książka zmieniła twoje życie?
9. Co jest twoim największym marzeniem?
10. Czego najbardziej się boisz?
11. Twój ideał człowieka?

Powiem wam szczerze, że blogi które uważam za dobre, już nominowałam podczas pierwszego swojego LA. Jak coś mi wpadnie do główki, to, to dodam.  

Co do dalszych ogłoszeń parafialnych:

Znów zmieniłam nick, znowu nazywam się tak, jak się nazywałam na samym początku, czyli Marna. Mam do tego przezwiska sentyment i podoba mi się. A Lilian Sole mnie denerwowała. 

Założyłam drugiego bloga, również o HP lecz z tym wyjątkiem, że jest to opowiadanie o nowym pokoleniu. 
Wszystkich czytelników Stworzonych by żyć razem, serdecznie zapraszam na Życie to gra. 

Nauczyłam się bawić kodami CSS :) 
Dlatego wasze avatarki mają taki kształt a nie inny, na życiu również bawiłam się kodami.

Zapraszam Serdecznie na moje drugie opowiadanie, odsyłacz do niego jest na samym dole, komentujcie i czytajcie przede wszystkim! :)

Pozdrawiam was i całuję.

1 komentarz:

  1. Kochanie nie oto chodziło w tej nominacji to w ogóle inna zabawa musisz przedstawić 7 faktów ze swojego życia.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy