sobota, 23 lutego 2013

Libster Award!

No cóż.... Zostałam nominowana przez taką jedną wariatkę, posługującą się nickiem Laura Lovegood z bloga Jesteśmy inni. Zabiję Cię za tą nominację ale odpowiem na te twoje jedenaście pytań.

Czy wszyscy wiedzą, na czym ta zabawa polega? Mam nadzieję że tak, no ale dla tych niewiedzących, napiszę. Libster Award jest to nagroda za 'Dobrze wykonaną robotę' (czy ja wiem??) wracając, dostajesz jedenaście pytań, na które musisz udzielić odpowiedzi, tak dobrze myślicie, jedenastu odpowiedzi. Nominujesz jedenaście blogów, nie mogąc nominować bloga osoby która cię nominowała, no i tym sposobem, ta zabawa roznosi się dalej niczym jakaś choroba. Ma to rozpowszechnić bloga i zdobycie większej liczby obserwatorów. Wszystko jasne? Jak tak, to super, jak nie to przeczytaj jeszcze raz, tylko tym razem ze zrozumieniem, bo nie będę się powtarzać :))

Pytania od Laury:
1. Twoja największa lekcja życiowa?
2. Co wywołuje u Ciebie, dreszczyk emocji?
3. Chciałabyś być popularna?
4. Co lubisz jeść na śniadanie?
5. Czytasz szkolne lektury?
6. Co cenisz w przyjaciołach?
7. Jakie kłamstwa, ludzi mówią sobie najczęściej?
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Palisz? Pijesz?
10. Gdzie w przyszłości chcesz mieszkać?
11. Interesujesz się polityką?

Moje wyczerpujące odpowiedzi:
1. Nie wkładanie kranu do oka.
2. Skoki spadochronowe, które uwielbiam!
3. Nie, po co mi to?
4. Płatki <3
5. Zależy które.
6. Lojalność i szczerość.
7. Wcale cię nie obgadywałem/am.
8. Ulubionej nie mam, a raczej trudno mi to stwierdzić.
9. Nie.
10. W górach lub we Wrocławiu.
11. Szczerze? Niby coś tam wiem, ale się nią nie interesuję.

Moje pytania:
1. Jak długo już bloggujesz?
2. Co Ci daje bloggowanie?
3. Jaka jest Twoja największa pasja?
4. Co najbardziej Cię motywuje, do napisania kolejnej notki?
5. Najbardziej szalona rzecz, w Twoim wykonaniu?
6. Czytasz książki? Jakiego autora najchętniej?
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
8. Twój ideał kobiety/mężczyzny?
9. Na czym wzorujesz swoje opowiadanie?
10. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
11. Czego się najbardziej boisz?

Nominuję (kolejność przypadkowa)

Nie wiem kogo mogę jeszcze nominować, jak wpadnę na to, to na pewno te osoby do nominuje.

9 komentarzy:

  1. Już odpowiedziałam i dziękuje za nominację

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę coś zakomunikować: Niestety nie mam weny i nie idzie mi pisanie aktualnie. Wiem, że obiecuję od dawna, ale siła wyższa mnie wyłączyła z gry obecnie i nie mogę nic poskładać. Prawie miesiąc minął od momentu mojego wrzutu, wiem o tym i też mnie to martwi. Postaram się wreszcie spiąć i ogarnąć się jak najszybciej z tym wszystkim.

    No i podałem maila pod którymś z rozdziałów ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze przejrzę rozdziały w poszukiwaniu zabłąkanej owieczki! :)
      Nie wiem czy czytałeś rozdział, ponieważ nie zostawiłeś tam komentarza czy w ogóle tutaj o nim wspomniena, co jest do ciebie nie podobne.
      Sama teraz nie mam weny i się strasznie męczę, muszę napisać kolejny rozdział a raczej w końcu towrzyć tego nieszczęsnego worda.

      Pozdrawiam i całuję!
      Lilian

      Usuń
  3. Hej ;)

    Niestety przestałam się w to bawić jakiś czas temu, ale jeżeli chcesz to mogę odpowiedzieć Ci tutaj na pytania. Nie mniej jednak czuję się zaszczycona.

    Pozdrawiam ;*
    Liley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)

      No cóż, trudno. Jeśli chcesz odpowiedz mi w mailu Liley żeby tutaj nie robić miliona komentarzy! :)

      Pozdrawiam i całuję,
      Lilian

      Usuń
  4. Hej! U mnie na http://szlama-arystokrata-plan-przeznaczenia.blogspot.com pojawiła się nowa notka :D Serdecznie zapraszam ;D Panna Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, tutaj Gypsy z Teatralnej Nagany.
    Dopóki nie jesteś w kolejce co najmniej trzecia, możesz modyfikować wygląd bloga i jego zawartość według własnego uznania ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy