czwartek, 1 sierpnia 2013

Zmiany czas zacząć...

Witam moich wiernych czytelników, którzy zostali przeze mnie nieco zaniedbani. Jak głosi tytuł dzisiejszej notki ZMIENIAM swoje życie i przede wszystkim tą historię. Znaczy tak dokładniej, postanowiłam, że napiszę ją od początku z zamysłem, a nie tak jak to dotychczas robiłam na spontan. Mam już dokładny pomysł, co i jak. Teraz jedynie trzeba go wprowadzić w życie. Zmienię adres i zmienię koncepcję mojej historii, podzielę ją na kilka części a nie... Zrobiłam mega długiego tasiemca. Myślę, że nie obrazicie się na mnie za takie pomysły, które mogą się wam wydać dość pochopne, ale uwierzcie mi na słowo myślę nad tym odkąd zawiesiłam opowiadanie. Skończyły mi się po prostu pomysły. Draco nie jest podobny do siebie, Ginny również. No przepraszam bardzo... TAK NIE MOŻE BYĆ! Czekajcie na wiadomość ode mnie o zmianie adresu i pojawianiu się prologu. Wszystkich moich wiernych czytelników poinformuję na blogach :))

Kocham, ściskam, całuję wasza
Marna! ;)

9 komentarzy:

  1. No cóż, kochana, to Twoja decyzja :)
    Ja osobiście pokochałam Twoją Ginny i Twojego Draco.
    Pozostaje mi tylko czekać :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sectum Sempra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ich pokochałam, ale straciłam zapał i, co najważniejsze pomysły na dalsze rozdziały. Teraz wszystko mam zaplanowane.

      Pozdrawiam serdecznie i ściskam,
      Marna

      Usuń
  2. A ja się cieszę, że Twój blog i pomysł na tę parę ludzi po prostu wróci do życia!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za Twój komentarz i, że nie opuściłaś mojego bloga.

      Ściskam,
      Marna.

      Usuń
  3. Ooch, nei mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wróciłam, ale na bloga o Nowym Pokoleniu, który będzie połączony z nowymi "Stworzonymi By Żyć Razem" :)
      Ponieważ na tamtym opowiadaniu matką Scorpiusa jest Ginny. Reszta się zgadza, teraz mniej więcej będzie to tak jak z Władcą Pierścieni i Hobbitem, niby pierwszy był Hobbit ale jednak Władca wyszedł wcześniej :)

      Zapraszam cię kochana na http://ucieczka-milosci.blogspot.com/ czytaj a napewno zrozumiesz na nowo moich Drinny :)

      Całuję ;*

      Usuń
  5. A więc czekam na ten nowy prolog. I nowy rozdział. I dobrego starego Dracona. I zapraszam (a jak!) na http://niech-milosc-zwyciezy.blogspot.com/, gdzie pojawił się kolejny rozdział. Kiedyś czytałaś i może będziesz chciała wrócić.

    I daj znać o nowym adresie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy